Categorieën

Reclames & Retourneren 

 

 

Reclames dienen uitsluitend binnen 10 dagen na ontvangst van de goederen plaats te vinden.

Als u een defect product heeft ontvangen, of u een product om een andere reden wilt retourneren, dient u hiervoor eerst een schriftelijk retourverzoek (email) in te dienen.
Na goedkeuring ontvangt u van ons een instructie over de wijze van retournering.

Er moet bij retourzendingen dus worden voldaan aan de volgende eisen:

* Er moet uiterlijk binnen 10 werkdagen na ontvangst van de bestelling een schriftelijk retourverzoek worden ingediend, dit kan via e-mail.
* De retourartikelen dienen goed verpakt ongebruikt, onbeschadigd, onbeschreven in originele verpakking te worden geretourneerd op de door ons aangegeven wijze.
* De bestelling dient binnen 5 werkdagen na onze schriftelijke bevestiging van uw retourverzoek te worden geretourneerd.
* Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons, zijn voor risico van de klant. Om problemen over o.a. het wel of niet ontvangen van retourzendingen tegen te gaan adviseren wij U de retourzending aangetekend en voldoende verzekerd te versturen. Ongefrankeerde retour zendingen worden geweigerd! Indien de goederen per post worden teruggestuurd dient u ervoor te zorgen dat het pakket voldoende is gefrankeerd om strafport te voorkomen. De portokosten zullen niet worden vergoed. Beautywaves behoudt het recht om slecht een deel van het bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat de producten reeds zijn gebruikt of na ontvangst zijn beschadigd. U kunt dit voorkomen indien u de producten uitsluitend test zoals u dat in een winkel zou doen, en ongebruikt en in de originele verpakking retourneert. In verband met de administratieve afhandeling zal het te crediteren bedrag zo snel mogelijk, maar in elke geval binnen 14 werkdagen worden terug geboekt.

Lees ook artikel 9 Garantie van de algemene leverings- en betalingsvoorwaarden.